Alla inlägg under september 2013

Av vanne024 - 27 september 2013 19:00

                                                     ÄKTEN SKAP:

                                            HAN:AH...äntligen.Jag kan knappt begära mig

                                            HON:Vill du att jag ska gå?

                                            HAN:NEJ!Tänk inte ens tanken

                                            HON:Älskar du mig?

                                            HAN:Självklart.Nu och för alltid.

                                            HON:Har du nånsin varit otrogen mot mig?

                                            HAN:Aldrig.Varför tror du det?

                                            HON:Vill du kyssa mig?

                                            HAN:Så fort jag får chansen

                                            HON:Vill du slå mig?

                                            HAN: Aldrig.Är du galen?

                                            HON:Kan jag lita på dig!

                                            HAN:Ja

                                            HON:Ah.Älskling




                                              Läs det nerifrån och upp

Msp

Av vanne024 - 26 september 2013 17:23

Tja min lille bror har också msp han heter aikcaesar och är snart i lvl 9.Jag och han har en tävling där den som kommer först up i lvl 15 han leder nu jag är långt ifrån 9 hjälp mig










                          PS:Jag är i lvl 8 fast han har mindre kvar en mig...HELP ME

Av vanne024 - 24 september 2013 17:44

Tja!Sitter och instagramar medans Jade 52 målar...Hur har ni det  

Av vanne024 - 23 september 2013 19:55

Sitter med Jade 52 och skriver  lite läxa...Hihi...  Okej kanske inte men vi gör en sak som säljer en massa! 5 stycken på vår gata har köpt ;) haha nej ingen har köpt något men vi vill ha pengar .. VI ÄR LEDIGA IMOOOON!! = TISDAG YEAH! Då ska vår lärare gå på kurs typ en skola..............MOHAHAHAHAHAHAHAHHHA!!!!!!!!!! 
    hejdå :)

Av vanne024 - 21 september 2013 15:39

Hej!Victoria söt är en gätte snäll tjej på msp.Hon ställer värkligen up för en.I Like You very mutch...Jag kommer fortsäta

Av vanne024 - 20 september 2013 21:44

Hej the cool lady är gätte snäll på msp och irl.Bli vän med henne om du har msp om du är så snäll dumma mäniskor gör int det jag tror 10% som läser detta int blir vän med henne.The cool lady you are best in msp and irl  Hoppas du ser detta Lady!! Och ni där ute skaffa msp på en gång.Bli vän med henne!!!!!!!!!!!  Hihi!Till the cool lady!!  





                                       FRÅN:Iselinn02

Av vanne024 - 19 september 2013 14:48

Hej!Älskar er

Av vanne024 - 17 september 2013 17:39

Hello så har man varit med kompisen hur har ni haft det jag har det Gätte roligt....Non som vill instagrama skriv insta namn i komentarerna  

Presentation

Tja, Vanessa här. Uppdaterar ite så mkt men men

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du ridning????Hoppas det!!
 Ja
 Nej
 Lite
 värkligen inte
 vad är ridning
 ja jag är inte dum i huvudet
 sol klart
 nja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards